Yleistä
Bad Idean verkkokaupassa tuotteita myy Outi Vihlman Tmi (2845785-4). Outi Vihlman Tmi pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout ja sinut ohjataan maksamaan ostoskorisi sisältö suoraan verkkokaupasta. Mikäli haluaisit tilata tuotteita laskulle, otathan yhteyttä myyjään ennen tilauksen tekemistä.
Toimitus ja toimituskulut
Verkkokaupan kassalla voit valita toimitustavaksi joko postituksen tai noudon. Tuotteiden postikulut määräytyvät ostoskorin tuotteiden summan mukaan seuraavasti:
- alle 15€ tilauksiin lisätään normaalin toimituskulun (7,90€) lisäksi pientilauksen laskutuslisä 5€ eli yhteensä 12,90€
- normaali toimituskulu 12-80€ tilauksille on 7,90€
- yli 80€ tilauksiin tulee automaattisesti ilmainen toimitus.
- Nouto Järvenpäästä tai Helsingistä on ilmainen.
Tuotteet on mahdollista noutaa erikseen sovittuina aikoina Helsingin Punavuoresta Impact tattoosta tai vaihtoehtoisesti Bad Idean päämajalta Järvenpäästä. Nouto on ilmainen. Valitessasi toimitustavaksi noudon, olet itse vastuussa yhteydenotosta myyjään noutoajan sopimiseksi. Nouto Helsingistä tapahtuu Impact tattoon studiolta ke-pe 12-18 välisinä aikoina. Nouto Järvenpäästä sovitaan erikseen. Noutotilausten maksimi säilytysaika on 14 vrk eli otathan yhteyttä mahdollisimman pian.
Tilauksen toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla yhteystietojen kirjoittamisen jälkeen tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.
Toimitusaika
Postitan tuotteita noin kerran viikossa eli toimitusaika vaihtelee muutamasta päivästä reiluun viikkoon. Mahdolliset poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Mikäli toivot, että tilauksesi postitetaan tiettyyn päivään mennessä, otathan yhteyttä sähköpostilla tai yksityisviestillä niin yritetään saada tilaus matkaan mahdollisimman nopeasti.
Palautus ja vaihto
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Palautusasioissa ota aina ensin yhteyttä myyjään sähköpostitse badideadesign@gmail.com.
Ilmoita palautusta/vaihtoa koskevassa sähköpostissa nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja palautettava tuote. Saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet palautusta koskien. Palautuksia ei vastaanoteta yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty, tuotteen tai tuotteiden summa palautetaan Klarnan kautta käyttämällesi maksutavalle. Huom. Palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvat postikulut jäävät asiakkaan itse maksettavaksi ja palautustapauksissa tilauksen toimituskulujen osuutta ei palauteta asiakkaalle.
Tuote on mahdollista palauttaa, jos:
• Tilaus on peruutettu myyntiehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä myyjälle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
• Tuote on ehjä ja käyttämätön
• Tuote on pakattu kuten se lähetettiinkin
• Asiakas on ymmärtänyt, että palautuksesta tai vaihdosta syntyvät postikulut ovat hänen vastuullaan.
Tuotteen summa palautetaan tilillesi tai tuote vaihdetaan niin toivoessasi uuteen vastaavaan tuotteeseen, mikäli sellainen Bad Idean tuotevalikoimista löytyy. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen koon, uudelleen lähetyksestä aiheutuvat postikulut laskutetaan uudelleen erillisellä laskulla tai maksulinkillä (toimitusehtojen mukainen toimituskulu + 1€ laskutuslisää). Jotta palautus-/vaihtoasiat hoituisivat mahdollisimman kätevästi, otathan yhteyttä Bad Idean sähköpostiin mahdollisimman pian palautus- tai vaihtotarpeen ilmennyttyä.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut, vaurioitunut kuljetuksen aikana, viallinen tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen badideadesign@gmail.com. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Otathan tässäkin tapauksessa ensin yhteyttä myyjään. Mikäli paketti ei ole tullut perille tai se on mennyt väärään osoitteeseen, ota ensisijaisesti yhteyttä Postin asiakaspalveluun.
Lunastamaton paketti
Tilaajan väärin ilmoittama puhelinnumero ja/tai sähköpostiosoite voivat johtaa siihen, että postin saapumisilmoitus ei ole mennyt perille ja paketti on tästä johtuen palautunut takaisin myyjälle noutamattomana. Mikäli paketti palautuu Bad Idealle, veloitamme asiakkaalta erillisellä laskulla 12€ palautuskulua (postin veloittama noutamattoman paketin kulu + laskun tekemisestä aiheutuva kulu). Emme lähetä noutamattomia tilauksia automaattisesti uudelleen. Mikäli haluat vastaanottaa tilaamasi tuotteet uudelleen, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse. Toimituskulut tulevat uudelleenlähetyksessä myös uudelleen maksettavaksi. Olethan tarkkana yhteystietoja kirjoittaessasi ja varmista, että osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.
Asiakaspalvelu
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme eli minuun sähköpostitse badideadesign@gmail.com tai Instagramin tai Facebookin yksityisviestilä.